neděle 6. prosince 2015

Vysekávání drážek pro odpadní rouru a nařezání překladů pro dveře

Ráno z Kvítkovic jedu na stavebniny Rubus pro 10 tvárnic a další stavební materiály. Jelikož se bude na stěnu dávat překlady na dveře, bylo na čase začít nařezat překlady (ty jsem kupoval před půl rokem) na šířku 9.5 z původních 11.5 a připravit drážky v kamenné zdi na odpadní rouru z prvního patra. Nejsložitější práce bylo zrovna na pískovcovém kameni a červené cihle, pomocí rozbušky se celá koupelna a chodba odvedle zahalila prachem až nebylo ani na 10 cm vidět. Musel jsem vzít nejen brýle ale i roušku, nedalo se v tom dýchat... Též jsem nařezal cihly jež bude opěrou na dveře. Více napoví následující fotka. Takhle jsem makal až do pozních hodin, až jsem únavou hned padl do postele.

Žádné komentáře:

Okomentovat