neděle 6. listopadu 2016

Mozaika v toaletě a různé práce okolo

Ve čtvrtek jsem přivezl z Prahy jedny kovové dveře, které bude mezi kotelnou a uhelnou a druhé dřevěné dveře do uhelny, mám v plánu uhelnu rozdělit napůl. Jedna část pro uskladnění uhlí a druhou část jako malá dílna, větší dílna bude ve stodole, až se udělá nová střecha. Až se bude na chodbě dělat nová omítka, je potřeba z chodby přemístit všechny nářadí do dílny.
V pátek ráno kupuji v Rubusu velkou KGEM trubku o průměru 20cm na odvodnění u kořenovky, od půl desáté přijel pan Klobouček montovat kuchyňskou linku, občas bylo třeba pomoct podržet horní skříně. Ještě zbývá dodělat pracovní desku a postranní poličky, pak bude komplet kuchyňská linka hotová. Večer dodělávám na WC lištu do rohu nádrže a dávám zbývající dlaždice.
V sobotu brzo ráno přezuji mamce pneumatiky na zimní, pak Haničce u Pežota v Kvítkovicích. Dopoledne jsme jeli do Turnova do pobočky, kde Hanička pracuje, pomohl jsem smontovat nový pracovní stůl. Odpoledne jsme s Péťou rozebrali starý rozvaděč a já dokončuji pár drobných věcí.. Péťa pokračuje v likvidaci starých kabelů v pokoji Lenky. K večeru se necítím zrovna nejlíp.
Dnes po ránu cítím rýmu, ale přesto pokračuji v práci, do WC jsem dal mezi obklady mozaiku, piplačka, ale povedlo se to. Ještě dospárovat a bude WC hotová.


Žádné komentáře:

Okomentovat