úterý 29. listopadu 2016

Dokončení toalety a kolaudace pokoje

Ve čtvrtek jsem z Poděbrad přivezl další elektro materiály za 7.000Kč. Péťa bude mít zas co dělat :-)
V pátek pan Klobouček dodělává kuchyňskou linku tj. montuje pracovní desku se dřezem, postranní poličky, dvířka k ledničce atd. Večer s Péťou zapojujeme elektriku na varnou desku a sporák. Prvotní šok z indukční smyčky je znát, voda se rychle ohřeje než z varné konvice.
V sobotu jsem dělal spárování v toaletě a odpoledne zahajujeme kolaudaci včetně oslavy maminčiny narozeniny. Ode mě dostala k narozeninám novou matraci, jež k nové posteli chyběla.
V neděli jsem bohužel neměl zrovna ten šťastný den, při instalaci splachovadla jsem si nožem řízl do prstu (přes dvě prsty), do jednoho jsem si dost řízl. Užuž jsme chtěli jet do nemocnice, naštěstí sousedka Marcela uměla šikovně zalepit tak, že jsem mohl klidně odpoledne pokračovat v práci. Kupodivu to moc nebolelo. Dodělávám splachovadlo, tentokráte si dávám na svoje zdraví záležet. Péťa bojuje s nastavením ventilátoru. Večer maluji toaletu bílým nátěrem.
Včera brzo ráno jsem pokračoval s malováním, odpoledne zahajuji montáž záchodové mísy.
Dnes ráno jsem si všiml, že ze záchoda trochu kape tak mísu odmontuji a zjistil jsem, že trubka nedosedla ke konci. Dávám nové dveře (do mezery dávám montážní pěnu) a umývátko včetně baterie a odpadu. Pak jedu do Semil pro novou baterii do kuchyně, Péťa mezitím dělá odpad pod kuchyňským dřezem. Dofinišuji detaily a konečně mamka se může stěhovat dolů, kde stráví první noc.









Žádné komentáře:

Okomentovat