neděle 19. června 2016

Potřebné práce pro přípravu podlahy

V pondělí jsem byl v obchodě Plasteko v Horkách u staré Paky, kde jsem potřeboval nakoupit měděné trubky, rohovou armaturu na zapojení radiátoru a další věci okolo. Pak jsem byl stavit ve Stihlu seřídit křovinořez a vyměnit všechny filtry (vzduchový a palivový) - občas vynechával. Po delší době byla potřeba posekat trávník nad barákem, takže jsem toho moc neudělal. Tento víkend jsem se věnoval hlavně topením, řezal jsem měděné trubky a dal jsem si záležet se svařováním. Tato procedura mi dala zabrat dost času, pak jsem musel vyzkoušet zárubně na dveře, abych měl jistotu, že jsem trám dobře upevnil. Pozdější korekce není možná, jelikož trám bude částečně v betonu. Další práce bylo třeba okolo vany obložit příčkami Porfix, zapojit vanu k odpadu, připevnit rohový sprchový žlab ke stěně a k podlaze (5 šrouby). A konečně jsem se dostal k zapojení elektriky pro světlo do koupelny, WC a malé chodby. Vše klaplo dle plánu, už je pomalu na čase začít připravit podlahové topení včetně betonování. Na toaletě jsem na podlahu nasypal keramické kamenivo Liapor na zarovnání a navrch jsem dal podlahový polystyrén EPS s dobrým součinitelem tepelné vodivosti - pro zkoušku, abych byl jistý a připravený na příští víkend, že půjde bez problému takto udělat.









Žádné komentáře:

Okomentovat