středa 1. června 2016

Položení asfaltového pásu, betonování roury ve sklepě

Včera jsem řešil nákup trubek ve stavebnině Rubus a v obchodě Semily, celkem za několik trubek jsem utratil více než 5.000Kč. Bylo třeba asi 20 kusů trubek o průměru 40 a délce 2 metry, několik kolen, téček, přesuvek atd. Po návratu domů jsem celé odpoledne natíral podlahu asfaltovým nátěrem, aby asfaltový pás po svaření líp držel.
Dnes ráno a dopoledne jsem do toalety a koupelny pokládal asfaltový pás, práce mi šla hezky a rychle, jednoduchá práce, která mě baví. Po obědě jsem musel začít betonovat rouru ve sklepě, aby se podobná situace jako v sobotu opět neopakovala. Zbytek dne jsme zarovnali hlínou okolo nádrže, okolo stěn baráku začistili a dali nopovou fólii. Večer jsem pokračoval v bagrování kořenovky. Je furt co dělat :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat