pondělí 31. srpna 2015

Analýza rozvodnice a elektrických kabelů

Jal jsem se prozkoumat rozvodnici a kabely, zjistil jsem, že některé kabely jsou staré přes 50 let, izolované v hliníkové trubce. Jelikož k tomu nejsou papírové podklady, musel jsem začít vysekat od rozvodnice postupně do dalších místností, abych zjistil stav kabelů. No co k tomu říct, hrůza!
Plán je dohodnout se s revizorem na výměnu komplektní elektroinstalace (rozvodnice, jističe, chrániče, všechny kabely, zásuvky, atd.). Rozhodl jsem se k tomu nainstalovat i inteligentní automatizaci od firmy Loxone, které zjednoduší obsluhu kotle, bojleru a dalších komponenet. Existuje možnost na dálku ovládat kotel a zjistit teplotu v jednotlivých místnostech.
Bude to investice řádově cca okolo 50.000Kč. No což, když už jsem do toho pustil, tak do základů a to pořádně.



Žádné komentáře:

Okomentovat