čtvrtek 20. srpna 2015

Plachta na přívěs, vyzvednutí vidle na bagřík, koupě laseru a trubky na kanalizaci

Dnes po práci jsem zajel do Vapp vyzvednout objednanou plachtu (na počkání trvá šití cca 3-4 týdny) na vozík, který jsem zakoupil v červnu. Vypadá to pěkně a hlavně při jízdě po dálnici stotřicítkou nebude mít tak velký odpor. S novou plachtou jsem zajel do Sibřiny, kde jsem před měsícem koupil bagřík, pro vidle. Bude se hodit pro převážení palety či klád v lese.
Poté jsem zajel do obchodu Zono pro nový lineární laser, který umí samonivelačně nakreslit lineární čáru po celém prostoru (360 stupnů) včetně svislé čáry, velmi neocenitelná pomůcka hlavně pro někoho kdo dělá sám. S hadicovkou je na to potřeba 2 lidi, práce je zdlouhavější a občas není přesný. S laserem stačí zapnout, čára se hned rozsvítí (jak ve sci-fi) a hned můžu začít stavět, no vyzkoušejte to :-)
Ve finále jsem stihl ještě se stavit v Hornbachu pro trubky na odpadní kanalizaci, docela nabitý nákupní den.



Žádné komentáře:

Okomentovat