sobota 22. srpna 2015

Výkop v baráku pro novou kanalizaci

Předevčírem jsem v Praze na Černáku v Hornbachu koupil všechny HT trubky pro zapojení odpadu z prvního patra a přízemí. Strávil jsem cca 2 hodiny přemýšlením jak nejlépe a optimálně zapojit bez větší námahy včetně probourání zdí atd. Během práce s výkopem (cca 18 cm podle šířky rýče) mě napadly nejrůznější nápady. Včera po práci jsem ještě stihl zajet do Košťálova pro další trubky, hlavně KG (venkovní), v místě, kde se rozdvojuje dvě HT 110 jsem dal raději mezikus na 125 s vývodem skrz baráku ven a venku k septiku (prozatím dočasně k té staré) jsem napojil trubkou KG 160. Může se stát, v jednu chvíli se v přízemí a v patře najednou spláchne záchod a mohlo by dojít k ucpání, takže jistota je jistota :-)
Jelikož podlaha bývalého chlívu, v němž bude budoucí koupelna a záchod, je snížena cca o půl metru než ostatní místnosti v přízemí, musel jsem na konci kanalizace snížit cca o 30 cm, aby z koupelny a záchoda šlo napojit na hlavní trubku.
Vše proběhlo hladce, práce trvala cca od 7 do 16h, kdy nebylo možné použít záchod ani umyvadlo, na velkou jsme museli odskočit na zahradu vedle kompostu :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat