sobota 3. září 2016

Sbroušení betonové podlahy, rovnání terénu

Jak jsem včera přijel z Prahy na motorce (auto je v servisu), hned jsem zajel Jimníkem do Roztok pro brusku na beton. Bylo potřeba sbrousit rohy, které se během zrání nazvedly. Ptal jsem odborníků a řešení proti tomu neexistuje. Vespod je hodně vody a nahoře se zrání velmi urychluje. Jediné řešení by bylo navrchu častěji kropit, zkusím to příště. Bruska s diamantovým kotoučem fungovala skvěle a k tomu je násada k odsávání prachu - připojil jsem k průmyslovému vysavači a funguje bezvadně.
Poté jsem zkusil na podlahu v chodbě a WC položit dlaždice, abych vyměřil a našel nejoptimálnější pozici. Nakoso vypadá hrozně, nakonec po diskusi s mamkou jsme udělali horizontálně viz. fotky níže.
Dnes je poslední den na vytápění podlahového topení, celkem to dopadlo úspěšně. Rohy se zvedly o max. půl centimetru - nic hrozného a je to v normě. Zbytek dne jsem věnoval úpravě terénu, dle info od Bohouše v týdnu budeme mít kupu hlíny, tak jsem nastartoval nakladač a pustil jsem se do rovnání terénu před barákem.





Žádné komentáře:

Okomentovat