pondělí 19. září 2016

Rekonstrukce kotelny

V pátek jsem konečně po 3 týdnech patálie s přísnou STK a emisí konečně vyzvedl svého myšánka, s Péťou jsme definitivně dodělali izolaci pod schody včetně omítky. Tentýž den jsme zajeli do Rubusu pro pár pytlů cementu pro novou podlahu v kotelně.
V sobotu jsem začal pokládat a svařovat IPE izolace pomocí plamene z propan-butanu, mezitím Péťa vysekával drážku pro kabely venku na zápraží - bylo nutno odstanit starý třífázový kabel a nahradit na nový. V neděli jsem zaplátoval izolaci mezi podlahou a zdí, tj. bylo třeba napojit HDPE fólii (z prořezávání baráku) na IPE izolaci - pohodička. Péťa pokračoval v začištění omítky a podlahy ve špajzu, dodělával elektriku v kuchyni pro mamku. Odpoledne jsem začal vysekávat břidlici okolo dveře, aby bylo připravené na výměnu nového vchodového dveře.
Dnes jsme začali betonovat podlahu v kotelně, bylo to akorát na celé odpoledne. Opět jsem dal kari síť pro zpevnění.



Žádné komentáře:

Okomentovat