sobota 26. září 2015

Čistění izolace a vysekání otvoru pro nový rozvaděč

Ráno jsem v bývalé dílně čistil izolaci, jež trčela ze stěny a byla utopena v bahně. Práce nesnadná a byl jsem špinavý všude kam se podíváš. Ale i tak to šlo rychle, s pomocí mojí maminky - izolaci jsem očistil a pod ním jsme na bahno hodili lopatou suchou hlínu.
Po pauze a obědě jsem šel na další lehčí práci. S elektrikářem jsme se dohodli, že stávající rozvodnici ponecháme (aby jsme v první patře mohli přes zimu bydlet) a napravo od hlavního vchodu bude vysekán otvor pro novou rozvodnici. S opravenou sbíječkou (spínač občas zlobil a bylo třeba uvnitř promazat) od Kučíra a firmy Garland jsem mohl začít dělat, jelikož šířka stěny je 45cm tak pro otvor stačil bohatě 15 cm. Zakoupenou rozvodnici je typu RZB-5N165-B od firmy OEZ, vejde se tam 165 modulů v 5 řadech (33 modulů v první řadě), to by pro celé přízemí mohlo stačit, pro první patro bude instalována druhá menší rozvodnice na chodbě, která bude propojená s touto hlavní. Další info o propojení přineseme v některém dalším pokračování.



Žádné komentáře:

Okomentovat