sobota 13. února 2016

Víkendová akce s obklady do kuchyně

Včera jsem musel urgentně vyměnit u auta brzdové destičky a u známého vysoustružit brzdové kotouče. Když jsem dal nové destičky, zjistil jsem, že tam nepasují, tak jsem musel dnes ráno zajet do Košťálova vyměnit na ty správné. Ty vyměněné bude až v pondělí - musí to objednat.
Dnes jsem se pustil do obložení obkladů do kuchyně, nakonec mamka vybrala obklady ze Španělska (Ceramica Trinidad Blanco 20x40). Od Bohouše jsem si vypůjčil přímočarou pilu a dle strýčka Google jsem zjistil, že pro vyřezávání otvoru na čtyřzásuvkový vypínač bude asi nejlepší koupit diamantovou pilku a to se mi povedlo. Dobře se s tím pracuje a vcelku je to jednoduché. Po nanesení lepidla na stěnu a prvního obkladu se dalo čekat, že se něco stane. Obklad ani 5 vteřin nevydržel a gravitace udělala své. Je jasné, že jsem lepidlo namíchal až moc řídký, takže jsem musel hustotu upravit a znovu zkusit experimentovat. Poté obklady už pěkně držely jak přibité. Asi před měsícem jsem koupil vyrovnávací systém Raimondi Level System - musím říct, že jsem investici neprohloupil a skutečně jsou obklady krásně udělané. Však se koukněte na fotky.
Vyrovnání do jedné řady jsem nechal udělat pomocí laseru - opět užitečná a nepostradatelná pomůcka!



Žádné komentáře:

Okomentovat