neděle 21. února 2016

Spárování obkladů

Včera jsem byl na firemní akci v Špindlu, kde jsme s kolegy byli běžkovat. Takže k práci jsem se pustil až dnes, musel jsem začít vyspárovat obklady. Práce trvala cca půl dne, po vytvrdnutí spárovací hmoty jsem dokončil rohy u komína, tam jsem raději dal silikonový tmel v barvě Jasmín jako u spáru. To proto, že jsem v několika místech (v Praze na toaletě, koupelně a kuchyňce), hlavně v rozích, všiml popraskané spáry, silikonový tmel je pružný, navíc u komína dochází k velkému pohybu teplot.
Zítra mám v plánu jet do Liberce navštívit firmu Vips Gap, kde chci zjistit podrobnosti týkající se podlahového vytápění. Vizitku jsem získal na výstavě Infotherma v Ostravě. Po prostudování všech nabídek se mi zdá tato firma jako nejlepší co se týče informovanosti a nabídky různých typů podlahového vytápění. No nechám se překvapit.

Žádné komentáře:

Okomentovat