sobota 17. října 2015

Příprava chodby na betonování podlahy

Už pomalu mamce došla trpělivost, že chodba již delší dobu leží v hlíně, tak je na čase vybetonovat podlahu. Nejdříve jsem v místnosti, kde bude sklad věcí a sauna, dodělával zbývající izolace (připevnění ke zdi), v rohu navařil kus asfaltového pásu a poté jsem do mezery pro odpadní rouru naházel hlínu. Přišla chvíle, kdy jsem musel vyřešit schody do níže položené části místnosti. Vzpomněl jsem si, že jsem před půl rokem omylem koupil 2 široké překlady, které jsem chtěl použít na nově zbouraný vchod do kotelny, naštěstí přišly vhod a ty posloužily jako opěradlo pro zadržení hlíny a drobných kamení. Rozměry těch překladů mi vyšly akorát, což práce mi urychlila a mohl jsem hlínu dorovnat vibrační deskou. Ještě jsem neopomněl na hlavní rouru napojit odpadní trubku pro saunu (odvod přebytečné vlhkosti ze sauny a ze dřevěné kádě). Poté jsme s Haničkou za tmy dováželi drobné kamení na kolečku a udělali podklad na betonování. Dokončili jsme dost pozdě večer. ale i tak byl to příjemný pracovní den.



Žádné komentáře:

Okomentovat