sobota 24. října 2015

Navaření asfaltového pásu a zaházení hlíny

Dnes přišel mráz, což se hodilo na odvoz písku. S Jimníkem a vozíkem jsem zajel do Libšťátu pro bílý písek na omítku. Za 1 tunu jsem zaplatil 250Kč a na vozík jsem musel nakládat sám pomocí lopaty. Těžko se odhadovalo, kolik jsem toho naložil. Přes google se mi podařilo najít informaci, že na 1.5 tunu písku je jeden metr krychlových. Podle rozměru vozíku jsem to nějak dobře odhadl. Vozík je nadimenzován na 1300kg, takže by to mělo být v pohodě.
Po příjezdu domů konečně nadešel čas s navařením asfaltového pásu na izolaci v délce cca 6 metrů. Práce trvala asi hodinu a poté jsem mohl už začít naházet hlínu do mezery a pomocí vibrační desky jsem zarovnat celou podlahu. Dokončil jsem pozdě večer a už mi nezbyla ani špetka síly. Navážení drobných kamení udělám až ráno.


Žádné komentáře:

Okomentovat