neděle 1. ledna 2017

Co se dělo během prosince aneb velký odpočinek

Druhý víkend jsme dodělávali drobnosti dole u mamky, pak jsme s Haničkou a Elenkou vyrazili do Karlových Varů na oslavu čtyřicátiny mého kamaráda. Následující den mi nebylo dobře neb jsem chytil chřipku, takže jsem si na pár dní naordinoval klid a odpočinek.
V průběhu prosince jsem stihl namontovat do WC doplňky (držáky ručníku, tekutého mýdla, toaletního papíru atd.). Též proběhl velký vánoční úklid, Péťa pěkně přerovnal nářadí a v sauně pár věcí jsme vyhodili a některé odnesli do garáže. Je třeba vše vyklidit neb po Novém roce bude třeba v sauně a velké chodbě nechat udělat novou omítku.
Mezi vánočními svátky jsem nedělal nic, věnoval jsem se hlavně Haničce a Elence, víceméně jsem relaxoval, společně jsme koukali na krásné vánoční pohádky a vyrazili na krátké procházky v okolí.
Také jsme byli si zabruslit v nové hale v Turnově, Elenka poprvé vyzkoušela jaké je to bruslit a zvládla to na výbornou.
Na Nový rok jsem si splnil můj sen, nejen, že jsem vyšlapal s Elenkou Kozákov (Hanička stonala), ale také jsem při krásné inverzi sletěl dolů, nezapomenutelný zážitek.

Suma sumárum, v roce 2016 se nám podařilo udělat kořenovku, nový kotel s aku nádrží a nový byteček pro mamku. Ještě mě čeká dodělat koupelnu a podlahové topení v přízemí a konečně se vrhneme na rekonstrukci prvního patra včetně výměnu zbývajících oken (cca 10 oken).
Děkuji Péťovi za skvělou spolupráci a pomoc.
Držte nám palce, ať se nám daří i v roce 2017!









1 komentář:

  1. Teda máte fakt super blog. My jsme teď předělávali byt v paneláku a hodně jsme z toho čerpali. Jak motivaci, tak i různé postupy. I když už nepíšete, tak je fajn vědět, že v tom člověk není sám. Do toho předělávají dům i manželovi rodiče, takže on jezdil i k nim. Teď o víkendu jsem třeba já stěhovala a on jim byl pomáhat dělat úžlabí... :) Takže to je tak hezky na přeskáčku. Ale včera jsme už poprvé spali v novém a bylo to moc prima. :) Tak vám děkuji za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat