úterý 11. října 2016

Montáž nových radiátorů a měděných trubek

V sobotu jsem v pokoji (Lenčiny) v první patře připravil zapojení měděných trubek do stávajícího radiátoru (je ještě v dobrém stavu) včetně nové díry skrz strop do kotelny. Večer dávám zbylé obklady do kuchyně - vedle dveří a u sporáku.
V neděli jsem dával do dvou pokojů v první patře nové radiátory (500x1000, 500x1600) včetně měděných trubek. Z kotelny skrz strop na chodbu bylo třeba udělat větší díry pro lepší instalaci nových měděných trubek. Též jsem dal nové dveře do kuchyně, vcelku jednoduchá záležitost. Odpoledne přijel můj kamarád Martin, poradil mi, jak správně udělat úpravu okolo kořenovky - dal mi spousty neocenitelných rad.
Včera po obědě nečekaně přijela dodávka s novým kotlem, bohužel poslali špatný typ kotle, takže šupem zpátky. Po obědě jedu k panu Kloboučkovi ohledně upřesnění instalace kuchynské linky - je třeba objednat vestavěnou ledničku, troubu a varnou desku. Opět pokračuji v práci na instalaci měděných trubek.
Dnes opět měděné trubky, Péťa dává nový třífázový jistič pro sporák a v některých místnostech odstraňuje staré kabely. Večer přijel technik kominík, aby jsme se dohodli na vytvoření nového sopouchu (otvoru) do komínu. Musí být o něco výš než stávající.
Ve finále jsme se rozhodli pro jiný typ kotle a to EkoScroll Alfa 19kW - důvodem je otočný resort a boční strana (aby jsme nemuseli dávat 2 kolena do kouřovodu).








Žádné komentáře:

Okomentovat